maanantai 26. toukokuuta 2014

TJK-haaste 21

Nyt alkaa tulla "Päitä" TJK-haasteeseen.

Kortin tausta on ollut pitkään valmiina ja vihdoinkin tuli käyttöä. Pää on leikattu lehdestä. Vähän vihreää mistiä käytin kortin alareunassa. Eipä muuta tarvittu tähän korttiin.

Pää 1/4  (var. Enkulille)

Luonnossa kortin värit ovat pehmeämmät ja kauniimmat. Nää on näitä harrastajakuvaajan ongelmia.

3 kommenttia:

  1. Ihana, voisinko mitenkään varata tämän. Teen yllärikortin tilalle

    VastaaPoista
  2. todellinen namu tämä kortti! Mystinen ja kaunis, erilainen. Harmi, että meni jo. :)

    VastaaPoista
  3. Hienoja päitä!
    Kiitos osallistumisesta!

    VastaaPoista