Nyt alkaa tulla "Päitä" TJK-haasteeseen.
Kortin tausta on ollut pitkään valmiina ja vihdoinkin tuli käyttöä. Pää on leikattu lehdestä. Vähän vihreää mistiä käytin kortin alareunassa. Eipä muuta tarvittu tähän korttiin.
Pää 1/4 (var. Enkulille)
Luonnossa kortin värit ovat pehmeämmät ja kauniimmat. Nää on näitä harrastajakuvaajan ongelmia.
Ihana, voisinko mitenkään varata tämän. Teen yllärikortin tilalle
VastaaPoistatodellinen namu tämä kortti! Mystinen ja kaunis, erilainen. Harmi, että meni jo. :)
VastaaPoistaHienoja päitä!
VastaaPoistaKiitos osallistumisesta!