Tervetuloa Suomeen Sara ja Diego!
Tänään illalla menemme heitä vastaan lentokentälle.
Voitte varmaan kuvitella, miten suuri on ollut ikävä, kun 1,5 vuotta on rakkaan Sara-tyttäremme edellisestä Suomi-käynnistä.
Olen nyt raivannut askarteluhuoneeni Saran ja Diegon käyttöön. Kaapit on tyhjennetty ja tavarat pakattu ja viety varastoon.
Eli minulla alkaa nyt joulutauko askarteluissa.
Blogipäivitykset ATC-joulukalenterista tulevat viiveellä, ei päivittäin.
En myöskään ehdi kommentoimaan teidän muiden blogipostauksia joulukalentereista ja muista ihanista joulujutuista.
Ihanaa joulun odotuksen aikaa meille kaikille!
Ihanaa, varmasti olet odottanut ♥ Meillä tulee vilkas joulu kun aatoksi tulee kaksi tytärtä perheineen. On kaksi 5 vuotiasta ja kaksi 9 vuotiasta :) ja Joulupukki :) :)
VastaaPoistaIhanaa kun saat tyttösi Jouluksi kotiin:) Tämä on Onnen päiväsi:)
VastaaPoistaTätä päivää olet odottanut,ihanaa aikaa teille kaikille yhdessä!
VastaaPoistaIhanaa ja rauhallista joulunaikaa teille!
VastaaPoistaIhanaa yhteistä joulun aikaa teidän perheelle! Jatketaan joulun jälkeen ;))
VastaaPoistaNauti oikein täysillä nyt tyttäresi läsnäolosta ! Suomme sinulle toki löysäilyä tästä korttishowsta. Hyvää joulua ja mukavaa yhdessäoloa teille.
VastaaPoistaIHANAA. Nauttikaa koko sydämen kyllyydestä yhdessäolosta ja Joulun odotuksesta.
VastaaPoistaIhanaa, mieleenpainuvaa yhdessäoloa teille,
VastaaPoistaja kaikkea hyvää nuorelle parille 💕
Kylläpä on mukavaa! Oikein hyvää, nautittavaa yhdessäoloa teille!
VastaaPoistaSuuri ilo saada niin rakkaita vieraita. Oikein hyvää joulua.
VastaaPoistaTämän luettuani ymmärrän ettet ehdi osallistua mihinkään muuhun kun seurusteluun tyttäresi kanssa.Hyvää joulunaikaa vaan sinulle ja perheellesi
VastaaPoista<3
VastaaPoistaOlet onnesi ansainnut! Pitkä odotus! Osaan kuvitella, tai ehkä en kumminkaan! Oma poika on ollut vain 3 kk kerrallaan pois samalta mantereelta.Oikein hyvää Joulua teille kaikille!
VastaaPoistaIhanaa yhdessäola ❤
VastaaPoistaIhana pari!
VastaaPoistaHyvää Joulua teille kaikille :-)
HyVäÄ Ja RauHaLListA JouLua SiNuLLe ♥
VastaaPoista