Upeat ja tyylikkäät kortit.
Kauniita!
Ihania molemmat:)
Upeat ylioppilaskortit... Ja ompa teillä hauska Joulukalenteri....Mulla hiipui kokonaan kortteilu, kun ihan innoissani skräppään nyt tuoreimpia matkakuvia albumiin - koskas teillä olikaan se lähtö seikkailemaan?
Hienoja kortteja teit juhlijoille.
Upeat ja tyylikkäät kortit.
VastaaPoistaKauniita!
VastaaPoistaIhania molemmat:)
VastaaPoistaUpeat ylioppilaskortit...
VastaaPoistaJa ompa teillä hauska Joulukalenteri....
Mulla hiipui kokonaan kortteilu, kun ihan innoissani skräppään nyt tuoreimpia matkakuvia albumiin - koskas teillä olikaan se lähtö seikkailemaan?
Hienoja kortteja teit juhlijoille.
VastaaPoista