keskiviikko 13. joulukuuta 2017

Ylioppilaskortteja

Viime lauantaina juhlimme kummityttömme ylioppilasjuhlia.

Kortti hänelle:



Sitten olikin tarvetta toiselle kortille. Siinä ei kauan nokka tuhissut (ei ollut aikaa), kun toinen kortti oli valmis :)


5 kommenttia:

  1. Upeat ylioppilaskortit...
    Ja ompa teillä hauska Joulukalenteri....
    Mulla hiipui kokonaan kortteilu, kun ihan innoissani skräppään nyt tuoreimpia matkakuvia albumiin - koskas teillä olikaan se lähtö seikkailemaan?

    VastaaPoista
  2. Hienoja kortteja teit juhlijoille.

    VastaaPoista