Silpputehtaan Siskon kortilla jatketaan edelleen.
Vetokoiria?
Tytär kysyi, lähdenkö tänään kirppikselle. Aina valmis! Tähän asti paras kirppislöytö joulua ajatellen on ollut yksi syksyn uutuuskirjoista hintaan neljä euroa. Kirjakaupassa saisi maksaa samasta kirjasta 26 euroa. Kirja on aivan uuden veroinen ja menee lahjapakettiin. Toivottavasti löydän tänäänkin jotain pukin konttiin.
Koirat odottavat vain valjakoita ja menoksi!Taidanpa minäkin lähteä kirppikselle.
VastaaPoistaHaa1 Täältäkin löytyy adventtikalenterin luukuja ja kaikkee muutakin ihanaa jouluista.
VastaaPoistaIhana luukku...hiukan on vieläkin Junioria ikävä....
VastaaPoistaIhanat huskyt!
VastaaPoistaIhanat koirat. Söpöyden huipentuma.
VastaaPoista