torstai 21. tammikuuta 2016

Haluaako joku "roskia"?

Uusi vuosi, uudet tuulet?

No, itse asiassa tämä askartelutavaroiden siivous ja järjestely johtuu siitä, että ulkona on niin kylmä ja minä niin viluinen, ettei huvita lähteä mihinkään.

Toinen syy on yksinkertaisesti se, etten enää löydä mitään sekaisista laatikoistani ja kaapeistani. Ihan turhan paljon aikaa menee etsimiseen eikä siltikään aina löydä sitä, mitä etsii.

Vakaa aikomukseni on käydä läpi kaikki askartelumateriaali. Eniten työllistää ja vie aikaa kaiken paperitavaran lajittelu ja päätöksenteko, mitä säästää ja mitä heittää pois.

On sitä kuulkaa vuosien aikana säästetty jos jonkinlaista lippua, lappua, kuvaa ja perinpalaa ajatuksena, että voi sitten käyttää askartelussa. Sitten joskus.

Kaksi muovikassia on jo mennyt roskikseen, mutta tänä aamuna tuli mieleen, jospa minun "roskani" kelpaisi jollekin.

Tämän pitkän esipuheen jälkeen kysymys:

Haluaako joku tällaista "roskaa"?


Kahteen helpostikuoreen riittää varmasti materiaalia, joka on lähinnä ATC-korttien askarteluun sopivaa. On kuvia ja eri kokoisia paperin paloja.

Jos olet kiinnostunut, laita kommenttia.  Aikaa on tämä päivä. 
Jos on enemmän kuin kaksi kiinnostunutta, niin suoritan arvonnan.

Edit.

Roskakuoret lähtevät Silkulle, Macalle ja Susannalle.

Jos vielä illan kuluessa tulee muita halukkaita, niin katson vielä uudelleen "roskatilanteen".

Edit. 2

Roskapostia riittää myös Sailalle :)

6 kommenttia:

Silkku kirjoitti...

Mulle!!!

Maca kirjoitti...

ja mulle!

Susanna kirjoitti...

No ainahan tuollaiset "roskat" kiinnostaa, mutta olin näköjään hieman hidas ja likat ehtivät ensin ;))

Susanna kirjoitti...

Jee kiitti! Minä sain taskukirjeesi valmiiksi, eli huomenna postitan ;))

SailaMaarit kirjoitti...

Täällä vielä mattimyöhäinen ilmoittautuu roskisjonoon :)

alice k. kirjoitti...

Vieläkö roskaa riittää? Toisten roskat on mielenkiintoisempia kuin omat...Tulen helmikuun alussa käymään.