lauantai 18. marraskuuta 2017

Kuukausivaihto Ullan kanssa 11 / 2017

Minun korttini Ullalle. Aiheena marraskuussa vintagemiehet.

Kuvat ovat aitoja valokuvia kirppikseltä ostetusta kansiosta.

Uudet talvivaatteet

Olen totinen poika

Kaverukset

Minä olen ollut valokuvissa nuorempana myös hyvin totinen. Muistan, että vielä ylioppilaskuvauksessa kuvaaja tuskastui, kun en hymyillyt riittävästi.
Iän myötä on ruvennut enemmän hymyilyttämään.

No, eilen olin passikuvassa, kun matkaa varten tarvitaan uusi värillinen passikuva. Tällä kertaa kuvaaja kehotti olemaan paljon totisempi.  Eka otoksessa kuulema hymyilin liikaa. 

3 kommenttia:

Armiida kirjoitti...

Hienoja ovat. Minun passissani on kuva, jota en mielelläni esittele, muuten kuin pakosta.

RaijaAnnikki kirjoitti...

Ihanat atc.

Sari K kirjoitti...

Upeita kortteja, ihanat värit! Eikös sitä sanota, että jos alkaa näyttää passikuvaltaan, niin pitäisi mennä lääkäriin... minun passissani on ainakin niin kauhea kuva, että joka kerta hävettää sitä esitellä. Alaviistosta kuvattu ja naama peruslukemilla... pitäis saada esittää kunnon duckface 😂