maanantai 27. huhtikuuta 2015

Oon ihan koukussa!

Eikä loppua näy!

Vessapaperirullien hylsyt ovat vieneet minut ihan mukanaan. Hylsytkään eivät ihan heti lopu ja minulla on lisäksi vakiotoimittajia, joilta saan kassikaupalla lisää.

Olen tähän asti tehnyt aika värikkäitä hylsykirjoja. Mielessä ovat olleet kevät, kukkaset, runot, Muchan naiset...

Nyt olen halunnut kokeilla jotain muuta.

Tässä alkua yhdestä kirjasesta.



Viikonloppuna sain yhden uuden kirjasen hyvään alkuun niistä materiaaleista, joita löytyi mökiltä. No, yksi kirppiskirja (hinta 50 senttiä), piti kyllä leikellä.


Eikä tässä suinkaan kaikki.

Neljä muuta kirjasta on pöydällä keskeneräisenä. Perästä kuuluu!



13 kommenttia:

RaijaAnnikki kirjoitti...

Todella olet koukussa mutta kaunista on taas tulossa.Kivaahan se on.

Eija kirjoitti...

Kaunista on tulossa, ihania.
Minuunkin tartutit taudin, nimeltään hylsykirja ;) Täytyy varmaan pyytää naapureita keräämään rullia, saa nähdä pitävätkö minua lopullisesti seonneena :))
Askartelun iloa sinulle!

SailaMaarit kirjoitti...

Ihania töitä :) Minuun ei oo iskenyt hylsykirjainnostus. Mukava näitä on toisten blogeista katsoa, mutta vielä ainakaan ei ole tarvinnut tötteröön tarttua :D

sini kirjoitti...

Hylsytauti on näköjään hyvin tarttuvaista sorttia, leviää kuin kulovalkea! Tästäkin tulee upea kirja kun alkukin on näin kaunis!!

Ulriikka kirjoitti...

Tulossa täysin erilainen edellisiisi verrattuna,mutta kauniin rauhallinen.
Nimimerkillä kierrätys kunniaan-vessapaperi rullissakin!

Anonyymi kirjoitti...

Nämä ovat tosi tyylikkäitä ja kauniita. Jotenkin hillitympi väritys korostaa koristeita ja kokonaisuutta.
Tarttuvaa tautia on liikkeellä :-DD

Tiinanaskartelut kirjoitti...

Ihania hylsykirjoja olet tehnyt. Minä annoin ensimmäisen hylsykotelon ja tagin yhdelle iäkkäälle ystävälleni ja hän ihastui suuresti. Lupasi myös kerätä minulle hylsyjä. Nyt on tauti minussakin :)

enkulin käsityöt kirjoitti...

Apua miten upea kirjanen taas.

Minä olen jo niin pitkällä, että meillä vessapaperirullat pyörivät ilman hylsyä vessassa, koska olen jo napannut pahvit pois :D hih, tämä toimii Harmikseni sain tänään lastan oikeaan käteen ranteen venähdyksen vuoksi. Luultavasti ei ole murtunut, joten askarteluni on vaikeampaa nyt. Saapa nähdä, miten keksin käyttää kättäni :D

Maca kirjoitti...

Kuinka ihania kaikki!

Der Seidenspinner kirjoitti...

Voi, miten kaunis kirja. Inspiroivaa ja kiehtovaa että olet tehnyt niitä mökillä. Mutta nyt on pakko kysyä...hylsykirja? Siis miten niitä tehdään wc- paperirullista? Pitäneepä googlettaa :-D

enkulin käsityöt kirjoitti...

Kurkkaa blogiini, siellä olisi uudelleen aloitettu musiikkihaaste odottelemassa

Marita kirjoitti...

Kaunis ja tyylikäs alku hylsykirjalla!

Sisko kirjoitti...

Ihania!
Aurinkoista toukokuuta!