sunnuntai 14. syyskuuta 2014

Mixed media ja minä

Askarteluviikonloppu jatkui tänään!

Tänäänkin kokoonnuttiin askartelemaan osittain samalla ja osittain eri porukalla kuin eilen. Eilen opin, miten easel card-kortti tehdään. Kiitos Tarjalle!

Tänään sain opetusta Anskulta, miten mixed mediaa tehdään. Minun ensimmäinen työni oli vanhan kirjan kansien tuunaus. Mikäs oli opetellessa, kun  Ansku-ope istui vieressä kärsivällisesti neuvoen ja opastaen.



Pöydät oli suojattu jätesäkeillä ja minulla oli vielä oma alusta mukana. Vähän oli sotkuista touhua, mutta tosi kivaa!



Luulenpa, että tähän voi jäädä koukkuun samalla tavalla kuin aikoinaan ATC-kortteihin. No hätä kuitenkaan, en minä ATC-kortteja hylkää :)

Tämän päivän tapahtumasta päävastuun kantoivat Piiku ja Ansku, joiden blogeissa on myös postaukset askartelutreffeistämme.

Paljon kiitoksia Piiku ja Ansku!

Ja Anskulle vielä erityiskiitos siitä, että hän vihki minut mixed median saloihin.

Seuraavat askartelutreffit Turussa ovat 5.10. klo 12 - 17. Paikkana Auralan Pohjola-sali, os. Satakunnantie 10. 

Tule sinäkin mukaan!

7 kommenttia:

enkulin käsityöt kirjoitti...

Waude mitä oppia olet saanut. Upea mixedmediatyö. Voi kunpa tuon oppisi.

Mummukka kirjoitti...

On aina ilo jakaa askartelun ilosanomaa :) mixedmedian tekeminen on tosi kivaa ja vapauttavaa kun saa sotkea :) Hieno tuli kirjan kannesta. Samaan tyyliin voit tehdä taulun.

sirkkis kirjoitti...

Upeaa jälkeä. Minä olen päättänyt, etten sorru ostamaan monenlaisia tarvikkeita, vaan tyydyn omiin vaatimattomiin kotikonsteihin.
Hyvää alkavaa uutta viikkoa sinulle :)

Anemone kirjoitti...

Upeata katseltavaa :) Minäkin haluaisin oppia :)

Maca kirjoitti...

Kuulostaa mielenkiintoiselta ja sivut ovat kauniit!

*Piiku* kirjoitti...

Vautsi! Seuraavalla kerralla sitten lisää mixed mediaa :)

Susanna kirjoitti...

Upeet kannet tuli! Ihanan väriset myös! Harmi kun täällä päin ei ole noita tapaamisia!